DOSTAVA

1. TKO DOSTAVLJA?

Dostavljamo u suradnji s dostavnom službom DPD (ugovorni partner).

DPD prati načela transparentnosti i pažljivog postupanja s osobnim podacima u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (engl. General Data Protection Regulation – GDPR) i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Više o DPD obradi osobnih podataka primatelja pročitajte na https://www.dpd.com/hr/hr/zastita-podataka/ 

2. DOSTAVA NA PODRUČJU CIJELE HRVATSKE, ČLANICA EU, SRBIJE I BiH.

Naš partner (DPD) pakete dostavlja na adresu navedenu pri slanju narudžbe. To znači da pri svakom naručivanju možete odabrati odgovarajuće mjesto dostave.

Budući da dostavna služba proizvode dostavlja tijekom radnog vremena, možete se odlučiti i za dostavu na bilo koje drugo ime ili adresu – primjerice, na radno mjesto. Ako je odabrana dostava na službenu adresu, dostavljač će paket isporučiti ovlaštenoj osobi za preuzimanje pošiljki u poduzeću.

Ako u trenutku dostave niste na predviđenome mjestu (poduzeće, ured, bolnica, studentski ili učenički dom itd.), dostavljač će ostaviti poruku s uputama za daljnje postupanje. Obično je dovoljno posjetiti najbliže mjesto preuzimanja, a možete ih i nazvati kako bi vam pošiljku ponovno dostavili.

Dostava proizvoda naručenih iz internetske trgovine Kalliopi (www.kalliopi-od.hr) dostupna je u Hrvatskoj, članicama Europske Unije, Srbiji te Bosni i Hercegovini.

3. ROK DOSTAVE

Sva obuća ručno se izrađuje po narudžbi u Gračacu – Hrvatska (nemamo ništa na zalihama, osim obuće iz kategorije „Rasprodaja“) i našem timu treba vremena za izradu Vaše narudžbe (ovisno o zahtjevnosti naručenog modela, količini naručenih proizvoda i brojnosti ostalih narudžbi).

  • Rok dostave u Hrvatskoj iznosi 2-15 radnih dana.
  • Rok dostave paketa izvan Hrvatske iznosi 7-25 radnih dana.
  • Dostava na otoke u HR može trajati i do 20 radnih dana.

Ako imate posebnu prigodu i trebate svoje natikače/cipele prije predviđenog vremena izrade, slobodno nas kontaktirajte i mi ćemo Vašu narudžbu staviti prioritetnom kako biste svoj par obuće dobili na vrijeme. 🙂

Tijekom praznika i vikendom rok dostave produžuje se za broj neradnih dana. Rok dostave započinje od dana primitka narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem ili, u slučaju odabrane uplate na račun – od dana uplate. Ukoliko prilikom Vaše narudžbe odaberete ‘Široko’ ili ‘Usko’ stopalo, rok dostave započinje od dana poslanih mjera stopala.

4. CIJENA DOSTAVE

  • Iznos fiksne cijene dostave za kopno (RH): 7,00 EUR.
  • Iznos fiksne cijene dostave za otoke (RH): 9,00 EUR.
  • Iznos fiksne dostave u Srbiju i Bosnu i Hercegovinu: 28,00 EUR.
  • Iznos fiksne cijene dostave u Sloveniju: 12,00 EUR.
  • Iznos fiksne cijene dostave u Austriju, Češku, Mađarsku, Njemačku i Slovačku: 22,00 EUR.
  • Iznos fiksne cijene dostave u Belgiju, Dansku, Estoniju, Francusku, Irsku, Italiju, Latviju, Litvu, Luxemburg, Nizozemsku, Poljsku, Portugal, Španjolsku, Švedsku i Veliku Britaniju: 29,00 EUR.
  • Iznos fiksne dostave u Bugarsku, Finsku, Grčku i Rumunjsku: 42,00 EUR.

5. PREUZIMANJE NARUDŽBE (U RH)

Pošiljku na odabranoj adresi možete preuzeti osobno ili je u vaše ime može preuzeti opunomoćenik, zakonski zastupnik ili skrbnik. Ako u vrijeme dostave niste na navedenoj adresi, DPD će vam poslati poruku s uputama o tome gdje možete preuzeti paket ili kome se možete obratiti da bismo vam ponovno dostavili paket.

Vašu narudžbu možete preuzeti u trgovini – u tom slučaju možete svoju narudžbu:

  • platiti prije preuzimanja (moguće je plaćanje uplatom na račun) ili
  • platiti kod preuzimanja u trgovini (u tom slučaju moguće je gotovinsko plaćanje).

6. NARUDŽBE IZVAN RH – PLAĆANJE I DOSTAVA

Plaćanje pouzećem moguće je samo za narudžbe u Hrvatskoj. Nažalost, još uvijek nismo u mogućnosti ponuditi prekogranično plaćanje pouzećem, ali radimo na tome.

Propisi ulaznog carinjenja različiti su za svaku državu, a troškove iste (ukoliko postoji) snosi kupac. Molimo da se informirate o propisima i cijenama ulaznog carinjenja u najbližoj carinskoj upravi.

7. POSTUPANJE S OŠTEĆENIM POŠILJKAMA (ODŠTETE)

Ako nakon što vam DPD dostavi paket utvrdite da su proizvod ili fizička pošiljka oštećeni, da u pošiljci nešto nedostaje ili da su na pošiljci vidljivi znakovi otvaranja, možete pokrenuti postupak traženja odštete. Štetu je potrebno prijaviti u roku od 7 kalendarskih dana od datuma primitka paketa na elektroničku poštu kalliopi@kalliopi-od.hr ili telefonskim pozivom na broj: 023/381-238. Za prijavu štete trebat će nam i fotografije paketa, ambalaže (unutarnje i vanjske), oštećenog proizvoda i naljepnice DPD-a te opis oštećenja.

8. KAKO OSTVARITI BESPLATNU DOSTAVU?

Za narudžbe iznad 90 € ostvarujete besplatnu dostavu. Ova mogućnost primjenjiva je isključivo za dostavu u Hrvatskoj.