1. POVRAT U TRGOVINI

Kupci imaju pravo artikl vratiti u poslovnicu u roku 14 dana od prihvata robe.

Kod povrata proizvoda obavezno je priložiti račun.

  • Ako ste prilikom online kupnje odlučili platiti karticom za plaćanje, vratit ćemo sredstva na broj kartice s kojom ste platili internetsku kupnju.
  • Ako ste prilikom online kupnje odlučili platiti uplatom na račun, vratit ćemo sredstva na broj kartice s kojom ste platili internetsku kupnju.
  • Svi zahtjevi obrađuju se u sjedištu tvrtke. Vaš zahtjev bit će obrađen u najkraćem mogućem roku, a mi ćemo vam vratiti novac u roku od 14 dana od obrade zahtjeva. 

UPOZORENJE: Zbog opsežnog izbora boja (đona, tabanice, ispune, kože), veličina i širina pri kupovini Kalliopi proizvoda, Održivo društvo d.o.o zadržava pravo na odbijanje povrata sredstava ukoliko je greška napravljena od strane kupca (pogrešno odabrana veličina, boje, te pogrešno napisane mjere za nestandardna uža ili šira stopala u webshop-u), odnosno zbog specifičnosti nastalog proizvoda i nemogućnosti ponovne prodaje istog.

2. POVRAT PUTEM DOSTAVNE SLUŽBE

  • U polje IBAN zapišite iban vašeg bankovnog računa na koji ćemo izvršiti povrat novca ako ste narudžbu plaćali karticom ili putem uplate na račun.
  • Završite zahtjev putem klika “Pošalji zahtjev”.
  • Spakirajte artikle u ambalažu koja je pogodna za transport (predlažemo vam da koristite transportno pakiranje u kojem ste primili paket zalijepite nanovo ljepljivom trakom, kako se paket ne bi otvorio prilikom transporta).
  • Šaljite artikl kojeg vraćate na Održivo društvo d.o.o. – WEB SHOP – Odjel za povrate, Hrvatskog proljeća 1, 23440 Gračac.
  • Paket pošaljite prijeko odabrane poštanske/dostavne službe.

Primanje vašeg zahtjeva za povrat potvrdit ćemo preko elektronske poruke na vašu e-adresu. Poslije primanja artikla koje želite vratiti i obradi zahtjeva vam šaljemo poruku o potvrdi/odbitku vašeg zahtjeva putem e-pošte. 

3. Trošak povrata

Jedini trošak za potrošača u vezi s povratom proizvoda jest trošak dostave do poslovnice. Trošak dostave ovisi o službi koju sami odaberete za dostavu artikla na adresu poslovnice.

Potrošač plaća troškove vraćanja robe odabranoj dostavnoj službi koju odabere za slanje paketa na našu adresu. Troškove uvijek snosi kupac. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

4. Kakav proizvod mogu vratiti?

Potrošač trgovcu mora vratiti proizvod koji je neoštećen, nenošen, neupotrebljavan i u nepromijenjenoj količini te u originalnom pakiranju (originalnoj ambalaži) s računom. Potrošač proizvode ne smije slobodno upotrebljavati do odustajanja od ugovora. Proizvod se ne može vratiti bez neoštećene originalne ambalaže.

5. Na koji ćete mi način vratiti troškove vraćenog proizvoda?

  • Ako vraćate artikl kupljen u poslovnici onda vam vraćamo novac u gotovini.
  • Iznos izvršenih uplata, bez uključenih troškova dostave, vraća se u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka zahtjeva za povrat.
  • Kalliopi primljene uplate vraća potrošaču na broj kartice sa kojom je bila napravljena online naplata kupnje.
  • U slučaju djelomičnog povrata (kada želite vratiti samo odabrane proizvode iz vaše narudžbe), kupcu se vraća samo iznos vraćenog proizvoda, a ne i poštarina.
  • Prilikom povrata proizvoda za koji je upotrijebljen kod za popust, ta se sredstva smatraju popustom i korisniku se vraća samo uplaćeni iznos.

Povrat izvršenih uplata provodi se nakon što fizički primimo sve proizvode koji su predmet povrata i pregledamo ispunjavaju li uvjete navedene u odjeljku „Kakav proizvod mogu vratiti”.

6. Oštećenje proizvoda pri dostavi

Ako vam je paket dostavio DPD i utvrdite da su artikl ili fizička pošiljka oštećeni, da u njoj nedostaje sadržaj ili da pokazuje znakove otvaranja, možete pokrenuti postupak traženja odštete. Štetu je potrebno prijaviti u roku od 7 kalendarskih dana od datuma primitka paketa na elektroničku poštu https://kalliopi-od.hr/kontakt/ . Prilikom prijave štete trebat ćemo i fotografije paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog proizvoda i DPD naljepnice kao i opis oštećenja. S referentom se također možete dogovoriti o preuzimanju oštećenog paketa na vašoj adresi.

UPOZORENJE: AKO NEMATE ORIGINALNU AMBALAŽU, NE MOŽETE SE POZIVATI NA OŠTEĆENJA NASTALA TIJEKOM TRANSPORTA!

Nastojimo vam osiguravati najbolju kvalitetu hrvatskog proizvoda po pristupačnim cijenama. Istovremeno smo svjesni da ponekad morate vratiti artikl jer vam iz određenog razloga ne odgovara. Pomoći ćemo vam riješiti poteškoće s takvim proizvodom.