1. POVRAT

Kupci imaju pravo artikl vratiti u poslovnicu u roku 14 dana od prihvata robe.

Kod povrata proizvoda, uz paket koji vraćate obavezno je priložiti račun.

  • Ako ste prilikom online kupnje odlučili platiti uplatom na račun ili pouzećem, vratit ćemo sredstva na broj kartice koji ste naveli u Obrascu za povrat.
  • Svi zahtjevi obrađuju se u sjedištu tvrtke. Vaš zahtjev bit će obrađen u najkraćem mogućem roku, a mi ćemo vam vratiti novac u roku od 14 dana od zaprimljenog paketa.
  • U slučaju da artikl želite vratiti zbog greške/oštećenja nastale u proizvodnji, molimo Vas da nam pošaljete fotografiju artikla s jasno vidljivom greškom/oštećenjem na e-mail adresu: kalliopi@kalliopi-od.hr

UPOZORENJE: Zbog opsežnog izbora mogućnosti (samostalni odabir: boja/uzoraka kože, boje đona, ispune, vezica, veličina, širina i sl.) pri kupovini Kalliopi proizvoda, Održivo društvo d.o.o zadržava pravo na odbijanje povrata sredstava ili zamjene proizvoda u sljedećim slučajevima:

  • kada je greška napravljena od strane kupca (pogrešno odabrana veličina, boje ili pogrešno napisane mjere za nestandardna uža ili šira stopala na webshop-u),
  • kada se kombiniraju 3 i više boja kože za naručeni artikl. (Razlog tome je specifičnost nastalog proizvoda, ručna izrada po narudžbi i nemogućnost ponovne prodaje zbog neobičnih i/ili unikatnih kombinacija boja koje Kalliopi nudi svojim kupcima.)

2. POVRAT PUTEM DOSTAVNE SLUŽBE

  • U Obrascu za povrat na polje IBAN upišite IBAN vašeg bankovnog računa na koji ćemo izvršiti povrat novca te ispunite ostale tražene informacije.
  • Završite zahtjev putem klika “Pošalji”.
  • Spakirajte artikle u originalno pakiranje u kojem ste zaprimili paket te zalijepite nanovo ljepljivom trakom, kako se paket ne bi otvorio prilikom transporta.
  • Artikl vraćate na adresu: Održivo društvo d.o.o. , Ulica Hrvatskog proljeća 1, 23440 Gračac; kontakt br.: 023/381-238 uz naznaku POVRAT“.
  • Paket pošaljite preko odabrane poštanske/dostavne službe (po želji kupca: DPD/GLS/Pošta).

Nakon primitka ispunjenog obrasca za povrat i primitka artikla koji ste vratili poslati ćemo Vam poruku o potvrdi/odbitku Vašeg zahtjeva putem e-pošte. 

3. TROŠAK POVRATA

Jedini trošak za potrošača u vezi s povratom proizvoda jest trošak dostave do poslovnice. Trošak dostave ovisi o službi koju sami odaberete za dostavu artikla na adresu poslovnice.

Potrošač plaća troškove vraćanja robe odabranoj dostavnoj službi koju odabere za slanje paketa na našu adresu. Troškove povrata uvijek snosi kupac.

UPOZORENJE: Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

4. KAKAV PROIZVOD MOGU VRATITI?

Potrošač trgovcu mora vratiti proizvod koji je neoštećen, nenošen, neupotrebljavan i u nepromijenjenoj količini te u originalnom pakiranju (originalnoj ambalaži) s računom.

5. NA KOJI ĆETE MI NAČIN VRATITI TROŠKOVE VRAĆENOG ARTIKLA?

  • Ako vraćate artikl kupljen u poslovnici onda vam vraćamo novac u gotovini.
  • Iznos izvršenih sredstava, bez uključenih troškova dostave, vraća se u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka paketa vraćene robe.
  • Ako ste prilikom online kupnje odlučili platiti uplatom na račun ili pouzećem, Kalliopi primljeni iznos sredstava za artikl vraća potrošaču na broj kartice koji je upisan u Obrascu za povrat.
  • U slučaju djelomičnog povrata (kada želite vratiti samo odabrani proizvod iz vaše narudžbe), kupcu se vraća samo iznos vraćenog proizvoda, a ne i poštarina.
  • Prilikom povrata proizvoda za koji je upotrijebljen kod za popust, ta se sredstva smatraju popustom i korisniku se vraća samo uplaćeni iznos.

Povrat izvršenih uplata provodi se nakon što fizički zaprimimo sve proizvode koji su predmet povrata i pregledamo ispunjavaju li uvjete navedene u odjeljku 4. „Kakav proizvod mogu vratiti”.

6. ZAMJENA VELIČINE I ZAMJENA ARTIKLA ZA DRUGI

Ukoliko ste nakon primitka artikla ustanovili da ga želite zamijeniti za artikl iste, manje ili veće cijene iz određenog razloga, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona 023/381-238 ili nam pošaljite e-mail na adresu: kalliopi@kalliopi-od.hr. Neophodno je da nam javite/upišete broj računa/narudžbe, naziv artikla i razlog zamjene, nakon čega će Vas Kalliopi djelatnici (u slučaju da je moguća zamjena artikla) uputiti na ponovnu narudžbu zamjenskog artikla putem Kalliopi web shop stranice. U slučaju da artikl želite zamijeniti zbog greške/oštećenja nastale u proizvodnji, molimo Vas da na navedeni e-mail pošaljete i fotografiju artikla s jasno vidljivom greškom/oštećenjem.

Zamjena artikla provodi se nakon što fizički zaprimimo sve proizvode koji su predmet zamjene i pregledamo ispunjavaju li uvjete navedene u odjeljku 4. „Kakav proizvod mogu vratiti”.

Rok zamjene:

Rok za zamjenu artikla je 14 dana od trenutka primitka prvobitno naručenog artikla od strane kupca.

Troškovi zamjene:

Jedini trošak kupca kod zamjene artikla je trošak dostave (povrata) paketa koji se vraća do Kalliopi poslovnice. Troškove dostave zamjenskog artikla do kupca snosi tvrtka Održivo društvo d.o.o.

7. OŠTEĆENJE PROIZVODA PRI DOSTAVI

Ako vam je paket dostavio DPD i utvrdite da su artikl ili fizička pošiljka oštećeni, da u njoj nedostaje sadržaj ili da pokazuje znakove otvaranja, možete pokrenuti postupak traženja odštete, odnosno povrata. Štetu je potrebno prijaviti u roku od 7 kalendarskih dana od datuma primitka paketa na e-mail adresu: kalliopi@kalliopi-od.hr . Prilikom prijave štete potrebno će biti da nam pošaljete fotografije paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog proizvoda i DPD naljepnice kao i opis oštećenja.

UPOZORENJE: AKO NEMATE ORIGINALNU AMBALAŽU, NE MOŽETE SE POZIVATI NA OŠTEĆENJA NASTALA TIJEKOM TRANSPORTA!

Nastojimo Vam osiguravati najbolju kvalitetu hrvatskog proizvoda po pristupačnim cijenama. Istovremeno smo svjesni da ponekad morate vratiti/zamijeniti artikl jer vam iz određenog razloga ne odgovara. Pomoći ćemo vam riješiti poteškoće s takvim proizvodom.